Manuel Tedavi

Manuel Tedavi HizmetManuel terapi ya da tedavi, kas ve iskelet sistemini ilgilendiren tüm rahatsızlıklarda uygulanabilen ve tamamiyle kanıta dayalı tıp bilgileri ile yapılan tedavi şeklidir. Diğer bir deyişle fizik tedaviyi içine alan tüm hastalıklarda manuel terapi uygulaması yapılır.

Manuel tedavi kas spazmı,kas gerginliği ve eklem disfonksiyondan kaynaklanan ağrıları ilk seanstan itibaren ciddi oranda azaltmaktadır. Bu yöntemi diğerlerinden ayıran en önemli  özellik ,ağrı gibi sıkça rastlanan semptomlardan birini hızlı bir şekilde azaltmasıdır. Çeşitli mobilizasyon teknikleri ile eklem kısıtlılıklarında ve buna bağlı oluşan problemler üzerinde oldukça etkilidir.

Bu tedavide amaç, oluşan kas gerginliklerini azaltmak ve dolaşımı artırmaktır. Bununla birlikte egzersiz ile kaslarımızı güçlendirmek oldukça önemlidir. Yaptığımız uygulamalar ile ağrılarınızı azaltmakla birlikte kas kuvvetinizi artırarak kalıcı bir tedavi sağlamayı hedeflemekteyiz.

Manuel Terapi Hangi Hastalıklar İçin Uygundur?

Manuel terapi kas ve eklem sistemi ile ilgili birçok hastalığın tedavisinde uzun yıllardan beridir başarılı bir şekilde uygulanmaktadır. Özellikle:

• Bel Fıtığı
  • Bel Kayması
  • Boyun Fıtığı
  • Boyun Düzleşmesi
  • Eklem Sorunları
  • Kas Yırtılması
  • Donuk Omuz
  • Dirsek ve El Bileği Rahatsızlıkları
  • Diz Problemleri
  • Topuk Dikeni
  • Ayak Rahatsızlıkları

gibi sorunların tedavisinde oldukça etkili bir tedavi imkanı sunmaktadır

Manuel terapinin avantajları nelerdir?

• Manuel tedavide iyileşme süreci çok hızlıdır. Tedavi süresi de diğer tekniklere göre oldukça kısadır.
  • Terapide ilk seanstan itibaren oldukça etkili sonuçlar alınabilir. Ağrı ve gerginlik azalırken hareket yeteneği büyük ölçüde artar.
  • Terapinin başarı oranı diğer tekniklerden çok daha fazladır. Başarı oranını yüksek olması sayesinde en sık talep edilen fizik tedavi yöntemidir.
  • Terapide hasarlı bölge direkt olarak elle tedavi edilir.
  • Terapinin hiçbir yan etkisi bulunmaması ise en önemli avantajlarından birisidir
Talep Formu Gönder (+90) 542 324 57 04 WhatsApp